Klacht GSMWEB.NL: Na bijna 4 weken nog steeds geen telefoon.

Op 11 augustus 2017 een verlenging met iPhone 7 32 gb rosé goud aangevraagd bij GSMweb.nl. Op de website van gsmweb.nl staat aangegeven "1 / 2 dagen verwacht". Inmiddels is het 5 september 2017 en is de telefoon nog steeds niet binnen. Al meerdere malen telefonisch contact gehad maar het komt erop neer dat ze een probleem hebben met de leverancier en dat dat mijn probleem dan maar is. Ze hebben mij wel een andere kleur aangeboden maar die had ik dan wel besteld als ik dat wilde. Er wordt niet in oplossingen gedacht, alleen maar in afwachten en 'hopelijk komt hij volgende week wel binnen'. Op site staat nog steeds dat de telefoon binnen een paar dagen wordt verwacht terwijl ze al zeker 3 weken niks geleverd krijgen. Ik moet overal zeg achteraan en wordt niet op de hoogte gehouden.

Telefoon wordt zo snel mogelijk geleverd desnoods via een andere leverancier en de ten behoeve van andere klanten wordt de tekst 1/ 2 dagen verwacht verwijderd. Er wordt duidelijk en tijdig gecommuniceerd als er problemen zijn.

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?