Klacht GSMWEB.NL: Niet geleverde telefoon

Klachtnummer
# 273066
Gebruiker
marcohuveneers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 augustus jl heb ik telefonisch mijn abbonement verlengt icm een nieuwe mobiel. 2 dagen later ontving ik een track en trace code. wanneer ik constateerde dat de telefoon onderweg was, dacht ik hem de volgende dag te ontvangen. Omdat ik 4 dagen aan het wachten was ben ik maar gaan bellen. er was iets fout gegaan maar ik zou een nieuwe track and trace code ontvangen. Helaas gebeurde dit niet waardoor ik wederom genoodzaakt was om te gaan bellen. De telefoon was vermist zeiden ze. Het lag nu bij de backoffice en die hadden de vermissing aangemeld bij Post nl hebben ze me vertelt. 2 dagen later heb ik zelf contact opgenomen met Post nl om dit te checken. Er was helemaal geen vermissing aangemaakt waardoor ik maar weer ben gaan bellen met GSM web.nl. Deze vertelde me toen dat ze het op gingen pakken, en heb ik voor het eerst een mailtje gehad dat dit nu prioriteit kreeg. Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik er wel helemaal vanaf wilde maar dat kon volgens hun niet. Ik heb verschillende malen proberen uit te leggen dat ik de gang van zaken meer dan belabberd vind maar hierbij werd ik herhaaldelijk vertelt dat de fout niet bij hun ligt maar bij Post nl!!! Ik begrijp nog steeds niet wat ik in godsnaam met Post nl te maken hebt als ik bij hun een nieuwe telefoon bestel en mijn abbonnemt verleng.

Afgelopen vrijdag 8 sept heb ik maar weer een poging gewaagd en met GSM Web gebelt. Er werd mij toen medegedeeld dat de vermissing op 4 september was afgerond en ik een nieuwe track and trace code zou ontvangen. Daarbij werd zelfs nog vermelt dat de telefoon in ieder geval op voorraad was dus dat dit geen problemen meer zou moeten opleveren.

Helaas is het nu 13 sept en nog steeds niks ontvangen.

Ik heb deze klacht ook per mail bij hun klantenservice neergeleg en kreeg als antwoord dat ze hem hadden doorgestuurd naar de backoffice??

Nog even daarna een mail erachteraan gestuurd omdat ik in de veronderstelling ben dat klachtenservice er is om klachten op te lossen en niet een backoffice!!!

Als er iets meer bekent zou zijn zou ik het horen????

Ik heb nu dus 9 of 10 keer telefonisch contact gehad en 2 keer per mail en er in in de pak weg 35 dagen nog helemaal niks gebeurd!

De oplossing

De oplossing kan ik niet bedenken maar ik heb zelf een bedrijf en als ik zo met mijn klanten zou omgaan was ik allang failliet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties