Klacht GSMWEB.NL: Onvriendelijke en lakse behandeling nummerbehoud

Klachtnummer
# 49692
Gebruiker
R.G.J. van Leuken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GSMWeb heeft er meer dan 2 maanden over gedaan om nummerbehoud aan te vragen. Ik wil overstappen van Tele-2 naar Hollands Nieuwe. Zij geven de schuld aan de provider Hollands Nieuwe. Na contact met Hollands Nieuwe bleek er wel een storing te zijn geweest, maar niet ruim 2 maanden. Zij boden mij de aansluitkosten en de eerst maand abonnement te betalen. Helaas had GSMWeb inmiddels het abonnement aangevraagd en moet ik nu een maand langer mijn oude (dure) abonnement betalen. Ik heb tijdig en meerdere malen GSMWeb per mail en telefonisch gewezen op het lang duren van de bevestiging, maar GSMWeb neemt op geen enkele wijze verantwoordelijkheid voor hun lakse houding en weigert met botte e-mails en uiterst klant-onvriendelijke medewerkers aan de telefoon om de extra kosten te vergoeden.

De oplossing

Vergoeding meer-kosten, dus kosten oud abonnement minus kosten nieuw abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?