Klacht Gsmweb.nl: Opsturen van een nieuw mobiel terwijl abonnement al verlengd is

Klachtnummer
# 113704
Gebruiker
Hakkelaar1973
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 april 2015 aanvraag gedaan (verlenging abonnement Vodafone met nieuwe mobiel).
1 mei 2015 is abonnement verlengd bij Vodafone maar doordat zij een nieuwe systeem hebben is er vertraging ontstaan, Later is er gebleken dat de verlenging wat in het systeem van Vodafone staat niet doorgezet wordt naar het systeem van GSMweb.nl. Hierdoor krijg ik mijn nieuwe telefoon niet opgestuurd,
Diversen mailtjes gestuurd waar ik in het begin pas na 1 week antwoord op kreeg. De laatste 2 weken zelfs helemaal geen reactie meer.
Ook telefonisch contact gehad (waar je eerst 25 minuten in de wacht wordt gezet). 12 mei 2015 voor het eerst. Werd me verteld dat de vraag doorgezet is naar de Backoffice. Er wordt me verteld dat Vodafone bezig is om probleem op te lossen. Na 12 mei elke week minimaal 1 keer gebeld. We zijn nu 4,5 week verder en gisteren was er nog niks bekend of het opgelost is.
Hopelijk kunnen jullie meer druk hierachter zetten want ik vind het al veel te lang duren.


De oplossing

Dat ik z.s.m. mijn nieuwe mobiel krijg opgestuurd!
En omdat het zo lang geduurd heeft een compensatie in vorm van een cadeau!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmweb.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gsmweb.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen