Klacht Gsmwijzer.nl: Geen garantie

eucalyptha

Op 31-07-2014 heeft mijn zoon zijn Samsung Galaxy S4 active ontvangen.
Op 11-06-2015 wil het toestel niet meer opladen, kan wel mee gebeld, geappt etc worden, en wordt het toestel via een samsung servicepunt naar Dynafix gestuurd.
Op 21-06-2015 krijgt mijn zoon via een SMS bericht dat het toestel niet onder garantie gerepareerd kan worden.
Op 22-06 telefonisch contact met samsung servicepunt, toestel kon gerepareerd worden tegen een bedrag van boven de € 550,00, kon teruggestuurd worden tegen onderzoekskosten of vernietigd worden.
Probleem zou ontstaan zijn door valschade. Buitenkant toestel niets aan te zien. GSM wijzer stelt zich op standpunt eigen schuld, dikke bult.

Kosteloze reparatie omdat het toestel niet gevallen is en er ook geen uiterlijke kenmerken op het toestel aanwezig zijn die aantonen dat het toestel wel gevallen is.
Wanneer er een dergelijk hoog bedrag aan reparatiekosten zou zijn dan moeten er wel enorme krachten op het toestel zijn uitgeoefend die ook aan de buitenzijde zichtbaar moeten zijn. Daarvan is hier geen sprake, dus ik verwacht een kosteloze reparatie

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?