Klacht Gsmwijzer.nl: geen oplossing probleem met mobiele telefoon

toonterelst

Ik heb een mobiel telefoon-contract afgesloten bij GSMwijzer. Bij levering van het mobieltje (Sony Xperia SP) bleek dat het toestel onvoldoende wifi-contact maakte. GSMwijzer geeft in een mail aan het toestel om te ruilen. Ik kan het toestel echter niet meer in originele staat (ik heb het toestel in gebruik genomen) en originele verpakking terugsturen. Ik heb het toestel netjes verpakt inclusief accessoires en teruggestuurd. Het toestel heeft een "software-update en herprogrammeren" ondergaan, maar het euvel (onvoldoende wifi-verbinding) is niet verholpen. Volgens internet (o.a. Sony-website-forum) hebben (enkele) van deze telefoons dit probleem, er is nog geen oplossing.
GSMwijzer wil de telefoon nu opnieuw ter reparatie hebben, en zelf eventueel nog een derde keer. Ik denk dat het toestel moet worden omgeruild, zoals in de eerste e-mail aangegeven. Of dat het contract moet worden ontbonden. In de tussentijd moet ik mijn simkaart maar in de telefoon van iemand anders stoppen...

Omruilen, eventueel voor een ander model/merk of ontbinding van het contract met restitutie gemaakte kosten.

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsmwijzer.nl?