Klacht Gsmwijzer.nl: Kapotte telefoon

Klachtnummer
# 38672
Gebruiker
Petri de Vries
Datum
0 reacties

Details

De klacht

begin april heb ik via gsmwijzer.nl een contract afgesloten met Ben, met een Sony Xperia U (bijbetaling 86 euro), als verjaardagscadeau voor mijn zoon. Het toestel haperde en werkte niet goed, internet deed het 1 of 2 x (terug te zien het rekeningoverzicht van Ben). Na enige tijd kreeg ik van zoon te horen dat de telefoon het echt niet deed. Contact opgenomen met Ben, waar men mij vertelde dat dit type toestel vaker software problemen had, maar dat zij niets voor mij konden doen omdat mijn contract via gsmwijzer.nl verliep. Hen gebeld, de problemen voorgelegd en moest het toestel naar een reparatiebedrijf waar zij mee werkten sturen. Die concludeerden dat er val-, breuk of waterschade was aan het toestel en dat het niet te repareren viel. Ik heb daarvan niets gezien en zoon wist ook van niets. Kreeg te horen dat ik maar een nieuw toestel moest kopen! En dat zoon waarschijnlijk gewoon loog! Heb geprobeerd, via aangetekende brief, genoegdoening te krijgen. Nee.

De oplossing

Terugbetaling van minstens 5 maanden telefoonkosten van Ben, stoppen van het contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?