Klacht Gsmwijzer.nl: Nieuwe iPhone4 geleverd met waterschade

G.T. Stoker

Ik heb een iPhone4 als verjaardags cadeau gekocht bij GSMWijzer.nl. Omdat ik het cadeau zeker in huis wilde hebben kocht ik de iPhone4 2 weken van tevoren. Op de verjaardag zelf was het een groot succes maar een dag later bleek er een vreemde waas onder in beeld te zien als je een egale achtergrond had (zoals opstartscherm Facebook). Gebeld met GSMWijzer en opgestuurd. Zij stuurden hem door naar reparatiecentrum die waterschade vaststelde. Of ik € 249.00 wilde betalen voor een nieuwe. Vreemd genoeg betichtten ze mij niet van de schade zelf te hebben veroorzaakt maar het toestel was goed toen het verkocht werd. Echter dit laatste is onmogelijk vast te stellen. Ondanks meerdere pogingen om een beroep te doen op een defect geleverd artikel en dus garantie, weigert GSMWijzer mij te helpen. Ik zit nu met het toestel thuis en weet niet hoe is nu verder moet gaan: rechtsbijstand, consumentenbond, Radar, Kassa etc. Dit moet toch niet kunnen, wie helpt mij?

Defect geleverd toestel iPhone4 en dus wil ik een nieuw toestel of gewoon mijn geld terug.

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsmwijzer.nl?