Klacht Gsmwijzer.nl: Ontevreden met service na afloop garantietermijn mobiel

Klachtnummer
# 457844
Gebruiker
R.C.P. Holling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 29-4-2018 kocht ik een mobiel Xiaomi mi a1 64. Deze raakte defect op 4/6/2020. In eerste instantie gaf men aan dat reparatie niet mogelijk was wegens het ontbreken van onderdelen en tevens dat de 2 jaar garantie verlopen was.Ik gaf aan dat dat ik een gebruiksduur van 2 jaar wat kort is voor een mobiele en dat ik erop rekende dat men een langere gebruiksduur dient te garanderen en men zich niet moet verstoppen achter een verlopen garantietermijn. In tweede instatie gaf men dat dat het frame verbogen was waardoor het beeldscherm niet meer goed teruggeplaatst kon worden. Men wilde verder geen service meer bieden.

De oplossing

reparatie of vervanging defecte mobiel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gsmwijzer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen