Opgelost door Gsmwijzer.nl: Product geopend (soort van nieuw)

AlpAK

Product LG G4 aangeschaft bij verlenging van abo. Na het openen was batterij in toestel en niet in een gesloten plastic zakje, (standaard take off) screenprotector niet aanwezig en side screenprotectors niet aanwezig. Een tweede G4 aangeschaft bij gsmeasy en alles zit in een gesloten verpakking. Als ik het had gewild had ik een refurbished toestel gekocht, maar ik als consument verwacht voor mijn geld een degelijk gesloten/nieuw toestel. Vind dit afzetterij nummer één, de klantenservice stond mij netjes te woord en kon het product opsturen (want dit is dag 15), maaaarrrr... Product moet beoordeelt worden door de specialisten, dit wil zeggen dat ze gaan letten op krasjes en al en dat zit er niet op. (wel backlight bleeding aan de onderkant,maar hier moet je echt scherp voor kijken op maximale helderheid)

Ik vind dat gsmwijzer mij een nieuwe toestel moet opsturen, het minst wat ik van hun verwacht. Gewoon een switch van toestellen, zodat ik een ongebruikte toestel heb.

Gewoon een switch van toestellen, zodat ik een ongebruikte toestel heb.
Dit is 100% gebruikt, batterij zat erin bij aflevering van PostNL. Dit betekent dat ik een 2e hands mobiel in mijn handen heb (zonder gebruikssporen).

Wij vinden dat Gsmwijzer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

AlpAK
    Een nieuw exemplaar komt nog mijn kant op, even check op DOA. Maar alvast bedankt GSMwijzer.nl

AlpAK

Ook een klacht indienen over ?