Klacht GSMwinkel.com: Geen reactie op defect product

fwvanveen

Op 11-01-2015 heb ik een Samsung Galaxy Alpha gekocht. Deze blijkt niet te voldoen aan de verwachting. De standby tijd is 24 uur ipv de aangegeven 590. Om dit te testen heb ik de telefoon niet gebruikt, deze heeft stil op mijn bureau gelegen.
Ik heb geprobeerd om in contact te komen. Via mail en telefonisch.
Pas nadat ik op tweakers.net een review heb geschreven, kreeg ik een reactie. Er is op 23-01-2015 een nieuwe accu verzonden. Dit heeft niet tot een oplossing geleidt.
Sinds dien probeer ik weer in contact te komen.
Ik wil een nieuwe telefoon of mijn geld terug. Ik heb wel huiverig om mijn defecte Alpha op te sturen zonder dat er geld is overgemaakt. Omdat ik bang ben zowel mijn geld als mijn telefoon kwijt te zijn.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als ik een reactie zou krijgen om dit probleem op te lossen.
Als het moet ben ik bereid om naar Beverwijk te rijden om een goed functionerende nieuwe Alpha te ruilen tegen die GSMwinkel.com mij nu geleverd heeft.

Wij vinden dat GSMwinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMwinkel.com?