Klacht GSPElectronics.nl: een Defecte product mee gekregen

Klachtnummer
# 104720
Gebruiker
kevin ndamba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week donderdag had ik een iPhone 5G scherm gekocht bij bedrijf gsp electronics. daarna had ik het in mijn telefoon overgeschakeld, maar de scherm flikkerde steeds. daarna had ik gsp electronics gebeld om te vragen of ik het kon ruilen. maar ze wouden het niet terug ruilen, omdat het volgens hun getest is en het gewoon werkte. maar ze hadden het niet voor mijn neus getest, dus ik vind het een oplichterij en ik had de politie gebeld over dit situatie. toen hadden ze mij door geschakeld naar klachtenkompas. als jullie iets voor mij kunnen betekenen graag snel een antwoord van u horen a.u.b.

De oplossing

Graag zorgen dat ik mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSPElectronics.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSPElectronics.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen