Klacht Guardkit: bestelling betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 65764
Gebruiker
comoba
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 mei de afdruk opgestuurd. Daarna blijft het stil. Al enkele malen gemaild waar het bitje blijft, maar er wordt niet op gereageerd. De termijn van 2 weken is allang verstreken. Maar aangifte van oplichting gaan doen nu? Of gaat Gurardkit dit nu heel snel (!) oplossen. We horen het graag.

Gewenste oplossing

Allereerst willen we graag dat men reageert op mails. En verder dat het bitje zo snel mogelijk naar ons wordt opgestuurd, anders het geld geheel aan onze dochter terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guardkit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guardkit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen