Klacht Guardkit: Betaald voor gebitsbeschermer, niet ontvangen

Klachtnummer
# 47200
Gebruiker
Van den Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december j.l. € 55,00 overgemaakt voor gebitsbeschermer. Tot op heden niets ontvangen.

Wij hebben geen telefoonnummer om contact op te nemen. We hebben wel gemaild naar Info@GuardKit.com en Customer-service @GuardKit.com

Natuurlijk willen wij graag zo spoedig mogelijk ontvangen wat door ons besteld en betaald is.

De oplossing

zo spoedig mogelijk de betaalde gebitsbeschermer ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guardkit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guardkit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen