Klacht Guardkit: Geen levering van besteld product.

Klachtnummer
# 28093
Gebruiker
Averlhach
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 10 april jl heb ik een gebitsbeschermer besteld en betaald. Na een week kreeg ik de mal om deze om mijn gebit te doen en retour te zenden. Dit heb ik vrijwel direct gedaan en sindsdien geen elk teken van leven van het bedrijf mogen ontvangen.

Op 25 mei een email gestuurd met de vraag of er iets mis is gegaan, geen Reactie mogen ontvangen. Op 30 mei een email gestuurd met het verzoek of de gebitsbeschermer (naar behoren) toe te sturen OF het geld retour te storten voor 7 juni 2013.
Beide is niet gebeurd en weer geen reactie mogen ontvangen.

.

Gewenste oplossing

Graag wil ik mijn geld retour ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guardkit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guardkit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen