Klacht Guardkit: Geen product ontvangen terwijl ik wel betaald heb

Klachtnummer
# 86566
Gebruiker
Marjolein
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al ruim een half jaar probeer ik in contact te komen met guardkit, omdat ik mijn reeds betaalde bitje nooit heb ontvangen. Inmiddels heb ik via de tandarts een nieuw bitje laten maken en wil mijn geld terug. Guardkit reageert echter op geen enkel mailtje dat ik gestuurd heb.

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guardkit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guardkit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen