Klacht Guardkit: Tandenknarsbitje

Klachtnummer
# 153254
Gebruiker
Mieke0608
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In september 2015 bestelde ik een tandenknars bitje maar heb deze nooit ontvangen. Via een andere website vond ik het mobiele nummer maar die werkte niet meer. Ook ontving ik het bericht dat het emailadres niet meer bestond.
Ik heb in de voorgaande jaren nooit problemen gehad met dit bedrijf.
Ik vrees dat het bedrijf is opgedoekt. Bedrijf weg en €55,- weg.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guardkit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guardkit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen