Klacht Guess: Slexhte service bij retour kapotte jeans.

Klachtnummer
# 354183
Gebruiker
J.B. van Buiten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jeans binnen een maand kapot.
Guess erkend dat de broek niet goed was.
Willen het oplossen door een promocode te geven waarop ik met korting iets anders kan kopen in de webshop.
Daar ga ik niet akkoord mee.
Blijven vol houden dat dit de enige oplossing is. Willen voor een slecht product geen alternatief voor dezelde prijs bieden en ook het geld niet terug storten.

De oplossing

Geld terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guess hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guess?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen