Klacht Guess: Waarom 1 maand wachtenof langer om je geld terug te krijgen bij Guess na retour?

Klachtnummer
# 314565
Gebruiker
knoop4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22-6-18 bestelde ik 2 jeans broeken bij Guess. Uiteraard moest ik direct betalen, 84,50 euro. Na 1 week kwamen de jeans aan en de maat was helaas niet goed! Ik de jeans teruggestuurd volgens de procedure die daar voor staat. Na 2 weken nog steeds geen retourzending gehad. Ik ga bellen, er is iets fout gegaan, uw pakket heeft het land niet verlaten! Nou de medewerker ging er achteraan en na welgeteld 4 weken is het pakket getraceerd! Nou ok, uiteindelijk nog 1 week later is mijn pakket volgens Post.nl afgeleverd. Op 22-06-18 besteld en betaald en op 26-07-18 nog steeds geen geld terug! Belachelijk hoe Guess omgaat met terugbetalingen. Al met al nog steeds geen geld terug.

De oplossing

Mijn geld zsm terug aub!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guess hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guess?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen