Opgelost door Guidion: 2 weken wachten op een monteur

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 414355
Gebruiker
JackelineBakkum
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Goedemorgen, 


27 december j.l. zijn wij overgestapt van tele2 naar t-mobile. Vanaf de oplevering door t-mobile werkt het internet en bellen en tv niet meer, het modem krijgt domweg geen contact. Klantenservice t-mobile van alles geprobeerd net als ons. Er moest dus een monteur worden aangestuurd. Na telefonisch contact zouden wij op de spoedlijst worden gezet maartot onze grote verbazing mailen ze (zonder internet heel goed idee) een afspraak voor 9 januari a.s. Wederom contact gezocht met klantenservice, een fijne dame heeft contact gezocht met Guidion en daar gewoonweg gezegd we kunnen niet eerder omdat we geen monteurs in Den Helder hebben. Amsterdam Den Helder is ongeveer 1 uur en een kwartier rijden. Zelf mailen met Guidion maar hun reageren gewoonweg niet. Is heel erg vervelend omdat ons zoontje van 10 maanden al 2 weken ziek is en ik dus gewoon bereikbaar moet zijn.


M.vr.gr. J.E. Bakkum- Dammer 

De oplossing

Zorgen dat ze uiterlijk morgenochtend aan de deur staan om het internet werkend te krijgen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JackelineBakkum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben ons gewoon laten wachten zonder te reageren op mailx e.d. Op de koop toe moest het probleem door kpn worden opgelost die wel netjes een dag later voor de deur stond. Ik vind gideon nog steeds fout in hun beleid en dan durven ze te adverteren met 7 tevreden klanten per minuut. Google op klachten over hun........is nooit waar te maken voor zon bedrijf
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen