Klacht Guidion: Afspraak niet nakomen & niet fijn gesprek medewerker Guidion

Cassandra

Weken geleden al een afspraak gemaakt om vandaag mijn T Mobile Thuis pakket te installeren tussen 12 en 14 uur. Mijn vriend en ik hebben al jaren ontzettend slechte internet dus zoals je kunt begrijpen, keken we best wel uit naar vandaag. Om 12 uur zaten we klaar, maar nog niemand. Geduldig wachten wachten wachten we.. ondertussen is het 14:15 en besluiten we om Guidion te bellen, aangezien zij de installatie doen. Na 40(!!!) minuten krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon, ik zeg alleen mijn voornaam en leg de situatie uit. Meneer zet mij in de wacht om de monteur te bellen (toen dacht ik al, hoe weet jij welke monteur je moet bellen nadat je geen enkele gegevens hebt gevraagd?). Meneer komt weer terug aan de lijn en verteld dat de afspraak niet goed gepland staat en dat de monteur vanavond komt tussen 18 en 20 uur. Dit terwijl ik gisteren nog een SMS krijg hoelaat ik de monteur kon verwachten vandaag (tussen 12 en 14). Dit komt op mij nogal apart over en ik vraag aan meneer of hij 100% kan garanderen dat de monteur dan vanavond WEL komt aangezien we nu ook al 3 uur hebben zitten wachten. Meneer reageert nogal cynisch dat hij dat natuurlijk niet kan garanderen. Ik kreeg een naar gevoel tijdens dit gesprek, dus heb ik akkoord gegeven voor de monteur vanavond om daarna zo snel mogelijk op te kunnen hangen.
Ik kreeg een naar gevoel tijdens en na dit gesprek, wachttijd om iemand te spreken slaat ook helemaal nergens op.

Dat er wat gedaan word aan die absurd lange wachttijden om iemand te spreken

Ook een klacht indienen over Guidion?