Klacht Guidion: Doen hun werk niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380358
Gebruiker
Ronald1988
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zitten van 15 juli t/m 7 augustus zonder internet tv en telefonie ( eigenlijk sinds 6 juli, dat was onze verhuisdatum maar zo snel kon guidion niet komen).15 juli was de installatiedatum, die guidion toen heeft uitgevoerd, maar zonder signaal/resultaat. Guidion verwees ons naar kpnnetwerknl. We zouden vanzelf door kpn gebeld worden, dit zou een onbekend telefoon nummer zijn. Je raadt het vast ; niets vernomen. We hebben zelf navraag gedaan bij kpnnetwerknl, maar kpn heeft nooit een melding en/of opdracht ontvangen. Heel vreemd. Klopt toch niet.. wat een service mensen. Uiteindelijk via onze provider tmobile vernomen dat Guidion dit toch moet oplossen en niet kpn. Dus staat de 2e afspraak gepland ( 7 augustus dus pas). Hoe is het mogelijk. Ik heb zojuist een pb facebook bericht verstuurd naar Guidion. Kijken waar ze mee komen.. Maar vrees dat we tm 7 augustus moeten wachten. En dan nog maar hopen dat er dan WEL een kundig iemand voor onze deur staat.

Een maand zonder diensten. Dit kunnen zowel tmobile als guidion niet maken.

De oplossing

De klacht binnen 3 dagen oplossen ( dus werkende diensten hebben)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald1988
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?