Klacht Guidion: Geen afspraak mee te maken met dit bedrijf!

SteenbeekeN

Vrijdag 7 december 09:30 uur zou de Telfort modem (merk GENEXIS) voor de 3e keer in 2 maanden tijd worden vervangen. Ook deze (3e) keer een week zonder internet, TV en telefonie gezeten. Zoals te verwachten komt er geen monteur opdagen op het afgesproken tijdstip (1e afspraak). Dus wederom pakken we de telefoon en bellen met GUIDION welke na zo’n 5 minuten in de wacht te hebben gestaan melden dat de monteur om 10:15 komt (2e afspraak), helaas blijkt dit ook een loze belofte dus weer bellen: “sorry, de monteur is nogmaals vertraagd en komt echt om 11:00 uur” (3e afspraak). Ook deze afspraak wordt zoals verwacht niet nagekomen dus wederom bellen en nu krijgen we de melding dat de monteur de te vervangen modem niet op voorraad heeft………………..
Ik weet niet hoe dit bedrijf georganiseerd is maar ben er van overtuigd dat ik hier een helpende hand kan bieden en het organisatorisch wel goed op de rails krijg!
De geplande afspraak voor 7 december is na 3 verplaatsmomenten op de dag zelf verschoven naar dinsdag 12 dec 10:00 uur. Het is nu 10:25 en wederom geen monteur. Navraag leert dat hij nog in Enscheeedee (lees Enschede) zit en daar nog een klus heeft af te ronden.
10:55 toch maar eens weer gebeld met dat ….. bedrijf en de smoes is nu dat de monteur vandaag niet kan komen omdat hij autopech heeft…………………….. Wat interesseert mij die auto van die monteur, de modem moet worden vervangen.
Mijn vrouw belt ook met Guidion en krijgt een ander verhaal te horen, “de monteur heeft de modem wederom niet voorradig”.
Wie zuigt er nu uit de duim bij dat ... bedrijf…., IEDEREEN!
Gelukkig nu Rashi(e)d aan de lijn (blijkt een leidinggevende te zijn) en hij lost het vandaag voor me op. Eerst zien dan geloven.
Communicatie richting de klant dat het later wordt is zeker op z’n plek.
Communiceer wat je doet en doe wat je communiceert!
Waar kan ik de gemaakte kosten verhalen 2 x over halve dag verlof ivm aanwezigheid thuis?

Vandaag praktische oplossing

Ook een klacht indienen over Guidion?