Klacht Guidion: Guidion komt niet opdagen

happy Niet opgelost
Theo

Een Guidion monteur zou op 14 mei 2019 tussen 14.00 uur en 16.00 uur langs komen om de router te checken i.v.m. wiFi traagheid en blokkering beeld af en toe op Foxsport.
Hele dag thuis geweest en geen monteur gezien. T-mobile gebeld die vertelden dat de monteur had aangebeld maar dat er niet open was gedaan. Hij had een foto gemaakt van het belbord van de flat waar wij wonen als bewijs. Ik zeg nou dat lijkt me sterk want ik ben niet weggeweest. Bel gecheckt en die werkte gewoon. Later weer gebeld dat het nog niet goed was en een wijsneus bij T-mobile vond het a.d.h.v. mijn verhaal niet nodig alsnog een monteur te sturen. Ik moest de router opnieuw starten en dit en dat. Ik zeg, heb ik allemaal al een keer gedaan voordat ik jullie belde. Ik ben n.l. niet onhandig ben met computers en meer specifiek routers. Vervolgens klacht ingediend die niet als klacht werd behandeld door Guidion maar werd beantwoord door een support medewerker die nog eens een afbeelding van de afspraak opstuurde en dat ik maar bij T-mobile om een nieuwe afspraak moest bellen. Lekker dan. Ik denk dat ik wegga bij T-mobile en hoop nooit meer met Guidion te maken te krijgen. En dan de slogan op hun website "7 gelukkige klanten per minuut". Ja, de ongelukkige niet meegeteld (sorry dat was een beetje sarcastisch).

Ik wil dat de monteur alsnog een kijkje komt nemen en mijn klacht serieus neemt.

Theo
    Helaas nog geen reactie op dit bericht.
    Nog steeds niks gehoord.

Theo
Geen oplossing. Geen bericht of andere vorm van communicatie.

Ook een klacht indienen over ?