Klacht Guidion: Guidion medewerker zegt afspraak 3 uur voor tijd af zonder vervanging door collega

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350801
Gebruiker
raymundo2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 15 februari 2019 had ik een afspraak met een installatiemonteur van Guidion.
Een paar uur voordat de afspraak plaats zal vinden kreeg ik telefonisch bericht dat de afspraak niet door kon gaan omdat betreffende installateur naar eigen zeggen een ongeluk had gehad en daardoor niet in staat was de installatie te kunnen doen.
Ik heb begrip voor zijn afzegging maar neem aan dat hij niet de enige installateur is binnen Guidion die werkzaam is in Amsterdam.
Mede daarom vond ik het een beetje vervelend dat toen ik vroeg of er iemand anders langs kon komen een negatieve reactie kreeg.
Het was tenslotte pas 11:00 in de ochtend en ik heb ook een vrije dag moeten opnemen om thuis te blijven voor de installatie.
Voor mij geld dat als ik er niet ben of als ik de afspraak niet op tijd annuleer, dat het mogelijk is dat T-Mobile Thuis kosten in rekening brengt.
Ik zit nou een beetje in dezelfde situatie en heb kosten (gemist dagloon) moeten maken omdat ik niet kon gaan werken vanwege de afspraak.

De oplossing

Aangezien ik de moeilijkste niet ben stel ik voor om de installatie afspraak zonder extra kosten op een ander tijdstip voor te zetten.
Ik wilde namelijk gebruik maken van de extra installatie service om de UTP en Coax kabel door de aanwezige lege leiding aan te leggen i.p.v. langs de plint.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
raymundo2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen