Klacht Guidion: Guidion probeert met onjuist bewijs extra betaalde opdrachten binnen te halen.

Klachtnummer
# 367976
Gebruiker
Theo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraak met de monteur is niet doorgegaan omdat we niet thuis zouden zijn geweest. Guidion zou dit denken te bewijzen met een foto van ons huis. Een nieuwe afspraak voor een monteur kost ons hierdoor 60 euro terwijl er voor ons geen kosten aan verbonden zouden zijn.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf toegeeft dat ze niet bij mij aan huis geweest zijn, en dat zij dit alsnog kosteloos doen. omdat we kunnen bewijzen dat ze niet aan huis geweest zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen