Klacht Guidion: Monteur komt niet opdagen bij afspraken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 269859
Gebruiker
mevrouwbankstel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

via Telfort tv/internet pakket gekocht waarbij een installatie service van Guidion kwam. Netjes een afspraak geregistreerd via de site van Guidion op 18 juni om 10:00 uur. Hier netjes een sms bericht van gehad. Dag vrij moeten nemen van mijn werk om de monteur te ontvangen. Vervolgens komt er niemand opdagen. Ik ben om 12:30uur maar naar het bedrijf waar de monteur blijft. De medewerker die ik aan de telefoon sprak beweerde dat ik een afspraak met de monteur had om 13:30uur. Ik zei hem dat ik een afspraak om 10:00uur had en daar zelfs een sms bevestiging van had gekregen. De medewerker aan de telefoon bleef volhouden dat mijn afspraak om 13:30uur stond. Goed, dan maar eventjes langer wachten en dan wel een monteur ontvangen om 13:30uur. Vervolgens hoor en zie ik weer niemand verschijnen. En blijft de monteur gewoon weg. Hierna heb ik ook nooit iemand gezien. Ik weet niet waar jullie de monteurs voor betalen maar bij mij hebben ze nooit geen pakket geinstaleerd. Erg jammer hoe er met je omgegaan wordt door dit bedrijf. Brutaal dat ze ook helemaal niks laten horen. Ook zonde van mijn betaalde verlof dag. Het is dat ik zelf niet onhandig ben waardoor ik zelf tv en internet kon aansluiten maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dit niet kunnen en dan heel lang zonder tv en internet zitten terwijl er wel voor betaald wordt.

De oplossing

compensatie voor mijn verlof dag en het niet op komen dagen van de monteur.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevrouwbankstel
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks totaal geen reactie top bedrijf .....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Guidion?