Klacht Guidion: Monteur niet gekomen, nog steeds geen tv en internet.

Klachtnummer
# 381991
Gebruiker
Ingrid Thierry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag, 3 augustus 2019, zou monteur tussen 12.00 en 16.00 uur komen om kabel te trekken en te zorgen dat ik internet en tv (van Telfort) heb. Bij bezoek van monteur op 29 juli j.l. kon dit niet.
Helaas is er niemand geweest. Er is ook geen bericht van verhindering gestuurd.
De afspraak was 29 juli jl. telefonisch gemaakt.
Ben 26 juli jl. verhuisd. Het zou wel fijn zijn om weer internet en tv te hebben!

De oplossing

Zo gauw mogelijk zorgen dat de afspraak wordt nagekomen en ik tv en internet heb!

1 reactie

  1. Auteur
    Ingrid Thierry
    Datum
    Naderhand bleek noch Guidion, noch Telfort iets te weten van de telefonische afspraak. Heel vreemd!

Ook een klacht indienen over ?