Klacht Guidion: NIET MEE IN ZEE GAAN

Gebruiker1653231891

Betreurenswaardig bedrijf. Jullie zijn niet eens een halve ster waardig laat staan 1.

Vandaag zou er een monteur langskomen voor de installatie van glasvezel in opdracht van T-Mobile bij ons thuis. Monteur zou tussen 12:00 en 14:00 komen, meneer staat 14:50 op de stoep. Wij zitten midden in een verbouwing dus er was voor 5 min iemand anders ook bezig waar hij moest zijn. Meneer doet niet eens de moeite, boekt alles af en gaat weer weg. Guidion, schaam je dat je zulk personeel in dienst neemt en dat jullie je eigen fout niet onder ogen durven te komen. Na klantenservice gebeld te hebben en dit uitgelegd te hebben geven ze aan dat ze de chauffeur niet terug kunnen laten komen en een nieuwe afspraak gepland dient te worden. Ik heb hiervoor al speciaal vrij genomen van mijn werk en er niks voor terug gekregen.

Jullie hoeven ook niet een tweede keer bij mij terug te komen.... Mensen, GA NIET MET ZULK ONBETROUWBARE PARTIJ ALS GUIDION IN ZEE. IK ZOU TWEE KEER NADENKEN ALS IK JULLIE NAAM ERGENS TEGENKOM.

Niet meer voor mijn deur staan, zo ga je niet met mensen om.

Gebruiker1653231891
    zo typisch, dit bedrijf is gewoon onbeschoft en zou altijd zo blijven

Ook een klacht indienen over Guidion?