Klacht Guidion: Ontzettend slechte service, na 1 maand nog geen afspraak en laat niks van zich horen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 590480
Gebruiker
M&M
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Guidion moet in opdracht van T-Mobile naar de router komen kijken.
Online kunnen we geen afspraak inplannen, alleen welke dagdelen voor ons het beste passen. Binnen 3 werkdagen zouden ze dan bellen om een afspraak in te plannen.
1 maand en 4 telefoontjes vanuit ons is er nog geen afspraak ingepland.

Gewenste oplossing

Dat er op zijn minst op zeer korte termijn een monteur komt!
Geboden oplossing
Tot op heden geen oplossing. Guidion heeft sinds het probleem 5,5 weken geleden nog geen één keer contact opgenomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen