Klacht Guidion: Schandalig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602046
Gebruiker
Tamara
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag,

Ik ben heel erg kwaad er loopt van alles mis! Eerst zou er een monteur komen op maandag 13 juni, deze zou tussen 4 en 6 komen maar werd om 5 uur gebeld dat deze later zou zijn, rond 8 uur heb ik ze gebeld en de monteur zou mijn binnen 10 minuten terug bellen een half uur later was ik nog niet gebeld en vervolgens krijg ik on kwart over 9 een bericht dat de monteur er over 5 min is het moment dat ik naar bed wilde gaan! Die beste man netjes binne. Gelaten en laten aan sluiten maar heeft zijn werkt niet op compleet gezet waardoor ik nu nog steeds zonder tv zit! En een verdrietig kind die niet naar haar programma's kan kijken op de tv en moet nu weer 24 uur wachten! Ik hoop dat jullie deze beste man aanspreken en iets hebben voor mijn dochter als troost dat zij nu al 2 dagen geen tv kan kijken!
BOOS!!!

Gewenste oplossing

Dat een een compensatie komt voor mijn dochter die nu geen tv kan kijken!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen