Klacht Guidion: Slechte klantenservice en service
Details
Klacht
Zeer slechte klantenserviceIk had op 20 december een afspraak gemaakt voor 06-01-2022
Om 14.00 en 16.00
Kreeg ik vandaag rond 15.19 een mail dat ze rond 12.00 en 14.00 komen
Bel ik ze op dat dit niet de bedoeling is
De meneer aan de lijn doet alsof het hem niet interesseert en door maten het gesprek raak ik geïrriteerd door hem en zelfs boos
Hij zij me dat die niet kon zien dat ik gebeld was door iemand en kon ook niet zien wat het probleem was aan hun kant en dat het evt wel om 10.00 en 12.00 kan maar dat is lastig vanwege het werk
Zet die me in de wacht zonder ook iets aan te geven en uiteindelijk word de Horn er opgegooid
Ik bel gelijk terug
Krijg ik een vriendelijke gast aan de telefoon
Zecht die dat er iemand uit gevallen is zeg ik als die andere meneer dat gelijk gesecht had had ik misschien nog wat kunnen regelen maar nu gaat het niet meer op die dag tussen 10 en 12
Ik word echt geïnitieerd door dit bedrijf slechte klantenservice en slechte service
Gewenste oplossing
Graag op de dag 6-1-22 eerder of later of een dag eerder- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.