Klacht Guidion: Slechte klantenservice en service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 573578
Gebruiker
Gebruiker1640705496
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zeer slechte klantenservice
Ik had op 20 december een afspraak gemaakt voor 06-01-2022
Om 14.00 en 16.00

Kreeg ik vandaag rond 15.19 een mail dat ze rond 12.00 en 14.00 komen

Bel ik ze op dat dit niet de bedoeling is
De meneer aan de lijn doet alsof het hem niet interesseert en door maten het gesprek raak ik geïrriteerd door hem en zelfs boos
Hij zij me dat die niet kon zien dat ik gebeld was door iemand en kon ook niet zien wat het probleem was aan hun kant en dat het evt wel om 10.00 en 12.00 kan maar dat is lastig vanwege het werk

Zet die me in de wacht zonder ook iets aan te geven en uiteindelijk word de Horn er opgegooid

Ik bel gelijk terug
Krijg ik een vriendelijke gast aan de telefoon
Zecht die dat er iemand uit gevallen is zeg ik als die andere meneer dat gelijk gesecht had had ik misschien nog wat kunnen regelen maar nu gaat het niet meer op die dag tussen 10 en 12

Ik word echt geïnitieerd door dit bedrijf slechte klantenservice en slechte service

Gewenste oplossing

Graag op de dag 6-1-22 eerder of later of een dag eerder
Geboden oplossing
Niks moest zelf maar wat verzinnen met het werkt vind het echt schoft schandaal dat ze zo met je omgaan idioten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen