Klacht Guidion: slechte service, komt afspraken niet na
Details
Klacht
Ik had een afspraak met een monteur van Guidion voor het aansluiten van het glasvezelkastje. Na tevergeefs wachten, het bedrijf gebeld, waarna ik te horen kreeg dat de monteur is langsgeweest en dat er niemand thuis was. Dit is absoluut niet waar, er waren namelijk meerdere personen thuis en we hielden de deur in de gate vanwege de geplande afspraak. Uiteindelijk Guidion gebeld voor een nieuwe afspraak waarbij ik nadrukkelijk vroeg voor een afspraak vroeg in de ochtend. Telefonisch 08:00u afgesproken,maar de bevestigingsmail liet op zich wachten. Ik heb nogmaals gebeld, waarna ik de mail wel meteen heb ontvangen, maar nu blijkt de afspraak om 20:00u gepland. Ik baal ervan dat ik hier zo veel tijd in moet stoppen.Gewenste oplossing
Dat de medewerkers van Guidion zich aan de afspraken houden, duidelijk communiceren en de wensen van klanten serieus nemen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.