Klacht Guidion: Slechte service

Sgjansen

7 augustus: melding bij lijbrandt storing aan analoog signaal. Er wordt aangegeven een monteur te sturen..
12 augustus: nog niets vernomen van Guidion. Daarom lijbrandt gebeld met de vraag naar de status. Er wordt verteld dat uiterlijk donderdag 14 augustus modem vervangen moeten zijn volgens SLA.
13 augustus: gebeld door Guidion om afspraak in te plannen voor vrijdag. Na enig heen en weer gebel en uiteindelijk een aanpassing in mijn planning, afgesproken voor vrijdag 14 augustus om 11.15 uur.
14 augustus: rond 16.00 uur gebeld dat ze de afspraak graag willen verplaatsen naar eind van de middag. Aangezien ik al behoorlijk had zitten schuiven om de gemaakte afspraak te realiseren, heb ik aangegeven dat dit niet akkoord is. De medewerker van Guidion zei nog wat te proberen en dan terug te bellen. Dit is nadien niet gebeurd.
15 augustus: ik heb tot 11.30 uur gewacht en toen Guidion gebeld. Hier kreeg ik te horen dat ik lijbrandt moet bellen want er is geen afspraak!!

Zsm modem vervangen.

Guidion
    Meneer Jansen,Bedankt voor het melden van uw klacht. Uiteraard willen we deze met uiterste zorg behandelen. Gisteren is gelukkig uw modem vervangen en uw problemen zijn hier naar verwachting mee opgelost. Uiteraard verzoek ik u met klem om contact met ons op te nemen indien er nog problemen of onduidelijkheden zijn. Excuses dat wij onze eerste afspraken niet zijn nagekomen.Met vriendelijke groeten,Hannah
    Guidion
    088 2000 100

Ook een klacht indienen over Guidion?