Klacht Guidion: Slechte service/afspraak niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455010
Gebruiker
Jailson
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben voor de 2e keer in de steek gelaten door dit bedrijf. Vantevoren netjes afspraak gemaakt voor dag en tijd. Met ervaring van de vorige keer (monteur kwam bijna 3 uur telaat zonder te bellen) heb ik vroeg contact opgenomen met de klantservice dat ik dit keer niet ging wachten i.v.m. werk. Medewerker verzekerd mij dat de monteur op tijd zou zijn. Zoals verwacht monteur niet op tijd gekomen en ik te laat op mij werk gekomen. Ruim 1 uur later ben ik door een onbekendenr gebeld die van de monteur bleek te zijn maar kon helaas niet opnemen. Ik heb vervolgens wederom contact met de klantenservice opgenomen en die zou het uitzoeken en mij weer terug bellen. Na 1 uur niks te hebben gehoord heb ik weer contact opgenomen en bleek dat niemand iets geregeld had of iets in de computer genoteerd had. Na het gesprek kreeg ik weer een berichten om een nieuwe afspraak te maken omdat de monteur mij niet thuis had aangetroffen. Wat ik me af vraag is waarom de klant afspraak moet maken als zij toch niet op tijd komen.

De oplossing

aan hun afspraken houden

2 reacties

  1. Auteur
    Jailson
    Datum
    Man man man wat een pleuris bedrijf, vandaag had ik weer een afspraak staan tussen 18:00 en 20:00 en je raad het al. Niemand geweest en niemand het fatsoen gehad om ff te bellen. Wat een onprofessioneel bedrijf zeg, ik heb geen woorden voor. Ik weet dat ik geen reactie zal ontvangen maar moet mijn verhaal kwijt.
  2. Auteur
    Jailson
    Datum
    Heb nooit iets van dit bedrijf vernomen zegt genoeg denk ik

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jailson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Guidion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen