Klacht Gulf nederland b.v.: Betalingen Gulf

Pakosh@

Wij zijn via een tussenpersoon overgestapt naar de Gulf, via de tussenpersoon hadden wij laten weten dat wij per acceptgiro willen betalen, zij zouden dit gaan regelen. Dit is niet gebeurt. Wij krijgen vorige week een vordering van een incasso bureau dat wij een aantal maanden stroom moeten betalen. Ik heb gelijk contact opgenomen met Gulf. Ze zouden dit gaan uitzoeken wat er fout is gegaan. Wij hebben ook aangeven dat wij de maanden stroom willen betalen. Maar niet de boete en de incasso kosten. Immers wij optijd aangeven hebben aan de tussen persoon per acceptgiro willen betalen. Wij willen een goede oplossing voor dit probleem.

Ik wil graag advies over het oplossen van het probleem, zodat dit op een goede manier opgelost kan worden, zonder dat wij dure boetes moeten betalen

Wij vinden dat Gulf nederland b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gulf nederland b.v.?