Klacht Gulf nederland b.v.: Misleidende "15 cent korting" op benzine

Rikkie84

Ee staat een groot bord waarop staat dat je op woensdag en zondag 15 cent korting krijgt op benzine. Eenmaal bij de kassa was de prijs toch gewoon 1,55 per liter. Wat blijkt: het is een korting op de landelijke adviesprijs. Dat is met een heel klein (vanuit de auto onzichtbaar) sterretje en in het gras verstopte kleine lettertjes aangegeven. Die kleine lettertjes zijn niet eens te zien. Ik voel me opgelicht.

Het moet duidelijk zijn waarover de korting gegeven wordt. De suggestie wordt heel sterk gewekt dat het een korting is op de prijs op het bord. Dus of je geeft ook met koeienletters aan dat de korting al is verrekend op het bord of je hoort de korting gewoon te geven. Deze manier is gewoon misleidende reclame. Mijns inziens heb ik recht op 38.08 liter x 15 cent = 5,71. Je kan namelijk moeilijk de benzine terugdoen in de pomp omdat je het product niet wil voor die prijs.

Wij vinden dat Gulf nederland b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gulf nederland b.v.?