Klacht Gulf nederland b.v.: Ongewenste omgangsvormen onbehoorlijk gedrag en ongewenste intimiteiten

Shopper

Ik wil een klacht indienen over het Gulf tankstation op de swammerdamstraat 2 in Badhoevedorp. Het betreft een een franchisenemer / eigenaar die het Gulf tankstation enige tijd geleden heeft overgenomen.
Ik heb een aantal keer gebruik gemaakt van dit tankstation en ik kreeg te maken met onbeschoft en onbehoorlijk gedrag van de eigenaar in het bijzijn van een aantal vrienden.
Verder is er sprake van ongewenste omgangsvormen en intimiteiten door de eigenaar van het tankstation Gulf op de swammerdamstraat 2 in Badhoevedorp.
Ik heb een aantal keer gezien dat de eigenaar zijn broek liet zakken en o.a. zijn achterwerk ( blote billen) liet zien met opzet om zo hoogstwaarschijnlijk indruk te maken bij vrouwelijke klanten.
Als mannelijke klant wil ik dit absoluut niet zien en ik kom er ook niet meer.
Verder heb ik hetzelfde tankstation ook bezocht in het weekend waar een parttime medewerker ( jonge man 20-30 jr ) werkzaam was en deze medewerker werkte al bij de vorige eigenaar van het gulf tankstation.
Deze medewerker heeft tientallen klachten ontvangen van vrouwelijke klanten ivm ongewenste sexuele toespelingen en ongewenste seksuele intimidatie en intimiteiten afkomstig van de huidige eigenaar/ franchisenemer. Toen ik het bespreekbaar maakte is deze medewerker vervolgens ook gaan klagen bij de eigenaar en is vervolgens van het rooster gehaald en werkt hier niet meer op de swammerdamstraat 2 in Badhoevedorp bij het Gulf tankstation.
Verder is deze eigenaar van het tankstation continu ruzie aan het maken met klanten. Ook heb ik de eigenaar meerdere keren zien schelden en tieren tegen klanten om wissel geld en andere zaken waarbij de klant toch echt gelijk had.
Ook worden klanten uitgescholden en beledigd door de eigenaar en is dit een normale gang van zaken bij dit Gulf tankstation in Badhoevedorp.
Deze eigenaar houdt zich bezig met ongewenst en onbehoorlijk gedrag en omgangsvormen. Verder ongewenste intimiteiten en intimidatie tegen vrouwelijke klanten en moet je als klant opletten of je wel correct wisselgeld terug ontvangt.
Ik kom al vanaf 2001 bij het tankstation Gulf en sinds een enige tijd is er een andere eigenaar franchisenemer.

De eigenaar wijzen op zijn ongewenste gedragingen tegen klanten en ook vrouwelijke klanten

Wij vinden dat Gulf nederland b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gulf nederland b.v.?