Klacht Gulf nederland b.v.: Rekening Benzine Kosten

Klachtnummer
# 154324
Gebruiker
Bert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik Had een automatische rekening achteraf betalen bij Gulf Nederland B.V.
De Kosten van 20.15 euro, konden ze niet afschrijven, wegens mijn bankrekening nadelig Saldo.
En ik zou ook een e-mail gehad hebben van Gulf Nederland, Nee geen e-mail van Gulf !

Maar wel vandaag: Van Trust Krediet Beheer B.V.
Een Aanmaning, Incassokosten: 60,23 euro

Voordien niet of geen enkel bericht van Gulf Nederland B.V. er staat nog een Betaling Open van 20.15 euro
vriendelijke groet B. Sluijer 7687 BE 29

Gewenste oplossing

Geld terug, de Som van 40,00 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gulf nederland b.v. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gulf nederland b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen