Opgelost door Gullni.com: bestelling niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 502211
Gebruiker
mbardolf@zeelandnet.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst via website op 21 november. Tot op heden nog niets ontvangen. Via mijn beroepsvereniging zou ik in aanmerking komen voor korting. Betalingsprocedure was niet duidelijk. Ik heb hele bedrag betaald. Reactie van Gullni is dat er administratief eerst juist afgehandeld moet worden voordat levering geschiedt. Dit zou toch binnen 20 dagen wel in orde moeten zijn. Eén keer gemaild, diverse keren gebeld en nog komt het niet goed.

De oplossing

Ik wil graag mijn producten en de eventuele korting teruggestort op mijn bankrekening

1 reactie

  1. Auteur
    Gullni.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klant had inderdaad rect op korting maar de bestelprocedure niet begrepen. Inmdidels het volledige bedrag teruggestort

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mbardolf@zeelandnet.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf heeft totale bedrag nu teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Gullni.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen