Klacht Guno: betaald maar geen schoenen ontvangen

Klachtnummer
# 462975
Gebruiker
Auto#729
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 16 juni 2020 schoenen besteld en betaald via ideal. Bestelnummer 557431. Tot op heden geen schoenen ontvangen. Tot 3x aan toe emails verzonden en het antwoord is hetzelfde "uw email wordt in behandeling genomen".

De oplossing

De schoenen laten bezorgen of mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Guno hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Guno?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen