Klacht Gustocamp: Gustobaby niet baby vriendelijk

Overbeeke

Wij hebben bij gustocamp een Babygusto geboekt. Bij aankomst was het niet in orde.

De vaat was vies, spullen achterin de kastjes waren schoon, maar spullen vooraan waren niet goed schoongemaakt. Het tafelkleed buiten was vies. De speelvloer voor de baby was vies. De inventaris was incompleet. De houten veranda was vies, algen en viezigheid. Er zijn 3 kinderbeveiliging haakjes op de keuken, 2 daarvan zij kapot. Spijkers van de veranda staken uit.

Omdat we op vakantie waren, wouden we er niet zon punt van te maken en het grotendeels zelf op lossen. Wel een melding gemaakt bij Gustocamp welke aanwezig is op de camping. Gezegd dat de inventaris incompleet is en dat de keuken kinderbeveiliging reeds kapot is. Om onze aansprakelijkheid te voorkomen. Ook hebben we gezegd dat de hygiene niet in orde was en dat we met de speelvloer hulp willen.

Het personeel op de camping gaf ons gelijk vertelde dat ze zelf geprobeerd hebben om het speelkleed schoon te maken, maar dat het niet lukte. Daarom zou een nieuw besteld zijn en deze zou een dag later aankomen.

Een dag later bleek het kleed niet gekomen te zijn.

Daarop heb ik, conform de klachtenprocedure, gustocamp NL gebeld. Ik kreeg te horen dat ze vond dat spullen die buiten stonden nou eenmaal vies worden. Bovendien kon ze vanuit Nederland ook niets voor mij betekenen en dat ze het personeel dat aanwezig is op de camping zal vragen om bij ons langs te komen bij ons verblijf.

Omdat we daarna niet zijn benaderd door het personeel op de camping en hulp ver te zoeken is, heb ik zelf spullen aangeschaft en we zijn uren bezig geweest om alles zelf schoon te krijgen. In de bijlagen stuur ik u de foto's van voor en na.

Het verblijf is geleefd, onvoldoende onderhoud. Het verblijf is niet kindveilig. Hygiene is niet ok. Personeel op de camping neemt klant niet serieus. Het personeel in Nederland is niet op de hoogte van de eigen klachtenprocedure, en doet niet overkomen alsof de klacht serieus genomen wordt.

Gratis eindschoonmaak na onze inspanningen.

Compensatie voor de eerste dagen omdat we pas na 4 dagen en na eigen inspanning konden genieten.

Wij vinden dat Gustocamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gustocamp?