Klacht GVB Amsterdam: .nonchalante houding van de chauffeur!

Klachtnummer
# 78804
Gebruiker
Nellievan rossum-slats
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bus 69, nummer 346. Tijd 15.54 vertrek Sloterdijk, vandaag 4 okt.2014
We staan al een poosje te wachten, steeds meer passagiers. Om 15.56 arriveert de chauffeur en ik vraag of hij er wel zin in heeft vandaag. Reactie: Jawel hoor de koffie was lekker. Waarop ik reageerde met, ik wil ook wel mijn koffie op tijd drinken.
We vertrokken om 15.58 uur.
Waarom niet aan de wachtende zeggen dat het tijdstip van vertrek wat vertraging opleverde!
De keuvelende chauffeur met een andere collega bij het aanlopen naar zijn bus 69 heeft totaal geen respect voor zijn passagiers!

De oplossing

Tegemoetkoming naar de passagiers die dit respect verdienen en betalen voor een rit op tijd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen