Klacht GVB Amsterdam: 1 van 59 GVB jaar abonnement blokkering/incassokosten sept/okt 2016

# 190539
JHeinze

GVB jaar abonnement betaling elke maand op de 15de of de 28ste Wegens omstandigheden heb ik de GVB betaling van de 15sept terug laten boeken met de zekerheid dat zij de 28sept konden aftrekken Op 10okt ontving ik een aanmaning van TKB om een bedrag van 130 euro in 7 dagen te betalen en het bericht van GVB dat mijn abonnement is beëindigd dat zij ondanks eerdere verzoeken geen betaling hebben ontvangen Vol verbazing & nodige stress heb ik op 12okt dag dat ik brief ontving contact opgenomen met TKB en situatie uitgelegd de heer gevraagd bij wie ik moet zijn om dit probleem op te lossen tevergeefsToen GVB gebeld met de veronderstelling abonnement aftrek op de 28ste Mij werd verteld dat GVB bij een terugboeking geen poging waagt te incasseren op de 28ste mij was totaal niet duidelijk dat bij een terugboeking een andere procedure geldt daar ik ook geen brief heb ontvangen was ik mij van geen kwaad bewust Mijn abonnement was actief tot zeker 10okt waardoor ik dacht betaald te hebben

Ik was alweer bijna 2 jaar tevreden klant bij GVB op weg naar 3de jaar, hoop:
1. Dat mijn abonnement weer geactiveerd kan worden en op de zelfde voet zoals ik dat vanaf het begin heb afgesloten door kan lopen .
2. Ik de incassokosten niet hoef te betalen.
3. Omdat mijn abonnement stop is gezet heb ik onverwachtse kosten moeten maken, zou fijn zijn als die schade gedekt kunnen worden.

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!