Klacht GVB Amsterdam: geen info en slechte chauffeur

Klachtnummer
# 387854
Gebruiker
M
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren ochtend 2-9 had mijn zoon zijn eerste schooldag, vertrok ruim op tijd van huis maar door toedoen van de buschauffeur op lijn 22 vertrek tijd om en nabij 9.00 uur komende vanaf het CS in Amsterdam kwam hij vorstelijk te laat. chauffeur reed als een bejaarde slak, scherm met de halte vermelding stond niet aan en er werd niet omgeroepen.

Gewenste oplossing

chauffeurs aanspreken op tijd rijden en zorgen dat alle info op schemr beschikbaar is. beter communicatie naar de passagiers toe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen