Klacht GVB Amsterdam: Ik heb tijdig aangegeven dat we een trajectkaart willen stoppen en nu moeten we toch betalen.

M. Kuyt

Deze klacht wil ik graag naar de directie sturen,

Ik heb tijdig aangegeven dat we de trajectkaart voor mijn dochter willen stopzetten, omdat ze niet meer naar school gaat. Waarbij we al een maand hebben betaald zonder er gebruik van te maken aangezien het pas na een maand mogelijk is om op te zeggen. We hebben een bevestiging gekregen, dat de opzegging is aangevraagd. Vervolgens hadden wij deze opzeggen moeten downloaden op de chipkaart van mijn dochter. Dit is niet gebeurd omdat dit er bij ons is ingeschoten, we zijn het vergeten. We hebben ook geen herinneringsmail gehad. Ik vind dit proces heel klantonvriendelijk. We geven duidelijk aan wat we willen opzeggen, en vervolgens worden wij verantwoordelijk gesteld dit in jullie systemen door te voeren. Ik krijg hiervan pas 2 dagen nadat het te laat is een mail, en nu moeten we nog een maand extra betalen. Waarom geven jullie hier geen coulance? Ik zou hier van het GVB echt wat meer klantvriendelijkheid verwachten en vind het geldklopperij. Jullie laten mij betalen voor iets dat ik niet gebruik, en waarvan ik tijdig heb laten weten dat ik het niet meer wil gebruiken. Het opzeg termijn heb ik gehanteerd, waarbij we al een maand voor niks hadden betaald (zonder van de kaart gebruik te maken) omdat we pas na een maand konden opzeggen.

Coulance bieden en het bedrag terug betalen

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?