Klacht GVB Amsterdam: Metro station Gaasperplas Gesloten

# 195852
Kijkmaar

Gwb heeft laten meedelen dat metro station Gaasperplas 6 weken gesloten zou zijn vanwege verbouwing. Elke dag op de metro zeggen zij : station Gplas gesloten tot 17 november excuses voor het ongemaak. Maar vandag 16 november zeggen zij Gplas station tijdelijk gesloten en hebben zij tot 17 Nov gewoon weggehaalt van het bericht. Nu lijkt het dat de metro station min 6-8 weken langer gesloten is zonder bewoners dit te laten weten!!!! Wat voor gekke mensen zijn jullie ergentlijk???
Moet nu min 30 min extra elke dag rekenen op mijn reistijd naar werk. Ik snap het gewoon niet hoe je mensen zo behandelen helemaal respectloos. Gaan jullie de extra 2-3 uuren reistijd per week vergoeden?????
Niet alleen dat maar de pendelbus hebben jullie ingeplaneert op het zelfde vertrektijd als de metro en wat gebeurt dan...je komt met de pendelbus naar volgende station en mis je de metro precies en moet dan noch 10 min wachten. Ja niet tevreden met de service!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben tevreden als een grote bedrijf als GWB respect heeft voor bewoners in Gaasperplas die zonder de metro niet uit van de wijk kan komen. Jullie moet mensen goed informeren en als er verdragingen wordt dan laat je mensen dat vooruit weten.
Ik wil dat jullie mij vergoeden met 2 maanden gratis resien op mijn jaar abonnement, dan pas ben ik tevreden.

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!