Klacht GVB Amsterdam: Onterecht bedrag afgeschreven bij uitchecken.

Klachtnummer
# 403591
Gebruiker
Sebebi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 november heb ik de metro gepakt van station de Vlugtlaan richting station de Amstel. Bij station de Vlugtlaan stonden de poorten open dus kon ik naar binnen lopen. Toen ik bij het Amstelstation aankwam wilde ik uitchecken maar dit deed ik per ongeluk bij de poorten van de NS en niet bij die van de metro. Vanuit mijn bedrijf heb ik een maandelijks ov-abonnement wat automatisch opgeladen wordt dus waar ik zelf nooit handmatig saldo op zet. Ik heb gebeld met de GVB klantenservice en de medewerker aan de lijn gaf aan dat er bij het inchecken bij NS een standaard instaptarief van 20 euro wordt gerekend. Dit hebben zij blijkbaar voor mij voorgeschoten en de volgende dag geprobeerd te incasseren, wat niet is gelukt. Ik ben het hier niet mee eens omdat het niet mijn bedoeling was om bij de trein uit te checken dus is dat bedrag van 20 euro eigenlijk voor niets aan mij uitbetaald omdat ik er geen gebruik van maak. Ik wil het bedrag niet betalen. Wat moet ik doen?

De oplossing

Ik wil dat het bedrag wordt kwijtgescholden en dat ik het niet hoef te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?