Klacht GVB Amsterdam: Ontevreden over de tijd van behandeling en het resultaat.

Geachte heer, mevrouw,

dit is mijn verhaal. 25 juni 2019 om 10:36 heb ik mijn OV chip kaart opgeladen bij metrostation Noord in Amsterdam. Het bedrag van 70,- Euro werd van mijn ING rekening afgeschreven maar mijn OV chipkaart werd niet opgeladen.

Via een formulier heb ik deze situatie duidelijk knap neergezet en ik heb het antwoord van GVB Amsterdam ontvangen dat mijn verzoek veilig binnengekomen is en dat ik een antwoord krijg binnen 15 werkdagen.

Na 7 werkdagen heb ik gebeld naar GVB klantenservice te melden dat ik 15 werkdagen veel te veel vind en dat ik mijn geld terug wil.

De medewerker van klantenservice heeft mijn e-mail adres gevraagd en hij heeft geen melding gevonden. Dus heb ik het dossiernummer gemeld en hij heeft wel mijn e-mail gevonden. Hij heeft verteld dat GVB mijn e-mail ontvangen heeft maar geen bijlage. Toch in de bevestiging e-mail is er sprake dat alles wat ik verstuurd heb, werd ontvangen.

Het kost me tijd en geld om mijn 70,- Euro terug te krijgen. Persoonlijk denk ik dat GVB deze situatie op heel andere manier moet regelen omdat GVB schuldig is. Het is zeer vervelend.

Tot nu heb ik geen antwoord en geen geld terug. Bovendien heb ik geen saldo van 70,- Euro op mijn OV chipkaart.

Met vriendelijk groeten,

Geachte heer, mevrouw,

het is zeer simpel. Ik wil graag mijn geld zo spoedig mogelijk terug.

Met vriendelijke groeten,

Juraj Dzugan

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GVB Amsterdam?