Klacht GVB Amsterdam: OV chipkaart (de schuld is aan de reiziger)

Klachtnummer
# 309817
Gebruiker
essman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

afgelopen vrijdag avond heb ingecheckt met anonieme OV chipkaart in de tram. De kaart is in perfecte conditie en niet beschadigt. Als ik wil uitchecken de kaart doet het niet meer. De conducteur kan ook de kaart niet lezen. Ik ben door gevezen naar de OV kantoor op Centraal Station. Daar men kan ook bevestigen dat de kaart niet meer leesbaar is. Ik kan wel de Saldo terug vragen maar ik moet wel betalen om een nieuwe Chipkaart. Makkelijk geld verdienen voor de GVB.

De oplossing

Een nieuwe kaart zonder kosten, omdat de probleem ligt niet aan mij (ik kon nog inchecken en de kaart was niet beschadigt)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GVB Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties